Stránky

sobota 26. apríla 2014

Po dvoch rokoch...

Milý priatelia, môj posledný príspevok som zverejnila skoro pred dvoma rokmi. Odvtedy sa toho udialo veľmi veľa.
 Sme o dva roky starší, naša najstaršia začala chodiť do školy. Je to veľmi zaujímavé obdobie. Začať sa znova učiť všetko od základov, a nielen tých školských. Môj najstarší je už dospelák a keď sfúkol na svojej torte číslo 18, mi došlo že už nič nebude tak ako predtým. Je z neho fantastický dospelý muž s malým dieťaťom vo vnútri - typický chlap:-)

Človek si musí zadeliť svoj čas aby všetko stíhal a v mojom prípade kvôli nedostatku času blogovanie muselo ísť bokom.

Teraz nie že by som toho času mala viacej, ale jednoducho mám potrebu v tejto záľube znova pokračovať.


  1. Láska ku tvorbe samozrejme zostala a k háčiku sa pridali aj ihlice ♥








♥♥♥Objímam vás♥♥♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára