Stránky

štvrtok 1. mája 2014

1.máj...:-)


















1.máj...ešte si matne spomínam na oslavy tohto sviatku za čias minulých. Som rada, že už moje deti nič podobné zažiť nemusia. Dnes sme odišli na naše obľúbené miesto v blízkosti Kolárova...na Vodný mlyn. Síce som chorá a beriem dosť silné antibiotiká pri ktorých nesmiem ísť na slnko -no čo by som neobetovala pre moje princezničky.
A sa oplatilo. Mali sme nádherný deň. Prešli sme sa v okolí Vodného mlyna...úchvatné miesto. Mlyn sme si zamilovali kým ešte žil jeho majiteľ, charizmatický Ivan Šáli. Vždy ma niečim toto miesto prekvapí. Dnes som objavila nádherné nálezisko obrovských listov skorocelu. Takže zajtra sa sem vraciame už aj s košíkom:-)
Dievky sa vyšantili, ja som stretla kopu známych a kamarátov...skrátka super deň:-)

Chanelku veľmi unavilo doobedie a na obed doslova odkvecla...



♥♥♥Objímam vás♥♥♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára